Oferujemy naprawę i regenerację:

  • Pomp wtryskowych: CP1, CP3, CP4 BOSCH,
  • Pomp rotacyjnych i rzędowych.

Bez-nazwy-14

Pompy wysokiego ciśnienia są jednym z kluczowych podzespołów hydraulicznych systemu Common Rail. Są one odpowiedzialne za generowanie wysokiego cisnienia paliwa. Obecnie stosowane są różne typy pomp, czyli CP1, CP3, oraz CP4 (NOWOŚĆ).
Różnią się one maksymalną wartością ciśnienia, które są w stanie wytworzyć oraz sposobem regulacji tego ciśnienia.

System pompa-przewód-wtryskiwacz, czyli PLD, to system wysokociśnieniowy, sterowany elektronicznie, który realizuje wtrysk wielofazowy. System PLD do samochodów ciężarowych stosowany jest w markach takich jak Mercedes, DAF czy Renault. Na stanowisku probierczym EPS 815 sprawdzana jest charakterystyka dawkowania pompowtryskiwacza i sprawność elektrozaworu. Kontrolowane  jest również czy punkt BIP, czyli faktyczny początek wtrysku, mieści się w tolerancji założonej przez producenta.  Jest to bardzo ważny parametr mający główny wpływ na właściwe sterowanie pracą wtryskiwacza przez sterownik silnika.

Jak przebiega proces naprawy?

  • przed naprawą sprawdzamy parametry pompy na stanowisku pobierczym,
  • oceniamy uzyskane wyniki testu,
  • dokładnie myjemy rozłożone części w myjce ultradźwiękowej,
  • weryfikujemy części oraz analizujemy uszkodzenia,
  • zastępujemy niesprawne części oryginalnymi nowymi częściami Bosch i testujemy na stanowisku pobierczym.

Jakość naszych oferowanych usług z zakresu regeneracji oraz naprawy pomp wtryskowych jest na najwyższym poziomie. Nasza kadra pracownicza to wykwalifikowani specjaliści w swojej branży.
Poza wykwalifikowaną kadrą posiadamy odpowiedni, specjalistyczny sprzęt do diagnostyki, regulacji i naprawy pomp wtryskowych.