OLEJE CASTROL

Castrol EDGE to seria naszych najbardziej wytrzymałych olejów silnikowych. Unikalna technologia FST (Fluid Strenght Technology) poprawia właściwości oleju, a co za tym idzie trwałość filmu olejowego. W szerokim asortymencie Castrol Edge znajdziemy:

CASTROL EDGE 0W-30

01

Olej z technologią dwukrotnie zwiększonej wytrzymałości TITANIUM FST™ to w pełni syntetyczny i nisko popiołowy olej silnikowy o lepkości SAE 0W-30. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach (nawet w niskich temperaturach), pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia, utrzymuje wysoką sprawność silnika, udowodnioną w niezależnych testach. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE 0W-40

02

W pełni syntetyczny olej nisko popiołowy z unikatową technologią TITANIUM FST™ do samochodów sportowych i wyczynowych, które wymagają wysokiej ochrony przeciwzużyciowej. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE 5W-30

03

Syntetyczny olej nisko popiołowy z innowacyjną Fluid Strength Technology™, Odpowiedni do wszystkich systemów wtrysku w silnikach Diesla takich jak Common Rail, pompowtryskiwaczy lub starszych systemów oraz wszystkich systemów zasilania w silnikach benzynowych Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE 5W-30C

04

Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™. Olej silnikowy szczególnie dedykowany do silników benzynowych i Diesla koncernu BMW. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE 5W-30LL

05

Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™. Szczególnie dedykowany do silników benzynowych i Diesla koncernu VW. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE 5W-40

06

Syntetyczny olej silnikowy dedykowany do nowoczesnych konstrukcji jest teraz wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™. Jest przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych, także z filtrami cząstek stałych i 3-drożnymi układami katalitycznymi TWC. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W-40

07

Nisko popiołowy olej, wyposażony w rewolucyjną technologię TITANIUM FST™, gwarantuje maksymalne osiągi silników Turbo Diesel, w tym silników VW opartych na technologii pompowtryskiwaczy. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika. Olej typu Low SAPS.

CASTROL EDGE 10W-60

08

Olej wykorzystuje wysoko zaawansowaną, unikatową technologię TITANIUM FST™. Olej rekomendowany przez BMW do modeli z serii M. Redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony w każdych warunkach, nawet niskich temperaturach. Pozwala osiągnąć maksymalną moc, nawet w warunkach wysokiego ciśnienia. Utrzymuje wysoką sprawność silnika.